بازی پرندگان خشمگین در فضا - مخصوص موبایل (آیفون) - Angry Birds Space iPhone
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 369
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

نسخه جدید Angry Birds Space 1.3 برای موبایل آیفون. با اضافه شدن 18 مرحله آتشین !

 

مراقب باشید ! پرندگان خشمگین این بار بیش از حد عصبانی هستند ! خوک های چاق و تنبل تخم مرغ ها را برداشته و به فضا سفر کرده اند. اما باید بدانند که حتی در فضا هم از دست پرنده خشمگین قرمز و دوستانش در امان نخواهند بود.

 

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین، یعنی پرندگان خشمگین در فضا (یا Angry Birds Space) کاملا با نسخه های قبلی فرق می کند. یکی از تفاوت های اصلی این نسخه با نسخه های قبلی، این است که بازی در فضا و خارج از جو کره زمین اتفاق می افتد. بنابر این به دلیل کمتر بودن نیروی گرانشی زمین، شیوه پرتاب ها و خسارت ناشی از برخورد پرندگان خشمگین با اهداف هم فرق می کند.

 

از دیگر تفاوت های این نسخه با نسخه های قبلی پرندگان خشمگین، اضافه شدن تعدادی پرنده جدید فضایی به جمع پرندگان خشمگین است! از جمله پرنده مکعبی و پرنده خالدار که مخفی بوده و تنها با گرفتن تمام امتیازات ظاهر خواهد شد.

 

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین، دارای گرافیکی فوق العاده و طراحی های چشم گیر است. اثر جاذبه بر برخورد ها و پرتاب ها بسیار بهتر نشان داده می شود. جلوه های صوتی بازی پیشرفت خوبی داشته است. و از همه مهم تر، تعداد مراحل آن زیاد تر شده است.

 

 

جدیدترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین در فضا (مخصوص iOS)، یعنی Angry Birds Space 1.3 را دانلود کنید:

پلتفرم: iOS 4.0 or later

دستگاه های سازگار : iPhone 3, 4, 4S, 5 - iPod Touch 4 - iPad 1, 2, later

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 17 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: آیفون , بازی آیفون , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: